СУЧАСНІ ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ І ПРОЦЕС АНІМАЦІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
DOI:
https://doi.org/10.24025/2708-4949.1-2(3-4).2021.241948Ключові слова:
якість, анімація, індустрія гостинності, аніматор, готель, обслуговуванняАнотація
У статті розглянуто процес вдосконалення якості послуги на підприємствах гостинності за допомогою анімаційної діяльності. Анімацію розглянуто як цілу галузь в готельному обслуговуванні, складова частина всього сервісу, якісного сервісу готелю. В роботі також окреслені напрямки удосконалення обслуговування в готельних підприємствах шляхом впровадження в їхню діяльність анімаційних послуг.
Основною метою даної статті є аналіз чинників, що мають вплив на розвиток анімаційного обслуговування, розкрити головні функції та напрямки анімаційного обслуговування та знайти можливі нововведення у практику готельної індустрії анімаційних програм, застосовуючи досвід провідних готельних підприємств та зарубіжних країн.
Проблема забезпечення якості продукції наразі є дуже актуальною, оскільки від того, як прогресивно іде її реалізація, залежить багато в розвитку певної галузі. Проте, говорячи про головні показники якості, а також можливі проблеми, що можуть виникати з випуском якісної послуги, то вони є індивідуальними для закладів готельно-ресторанного бізнесу та індустрії гостинності в цілому. Зараз в усьому світі став активно використовуватися зовсім новий напрямок ‒ анімація, вона займає важливу нішу в розвитку туризму, загалом, та є досить актуальною для ефективного функціонування підприємств гостинності. Організація анімації є основною частиною діяльності готельного підприємства, що виражає його високий ступінь професіоналізму.
Розглядаючи анімаційне обслуговування в готелях, можна зробити висновок про те, що в сучасному світі в умовах жорсткої конкуренції на ринку туристичних послуг неможливо уявити готельний комплекс без організації в ньому анімаційної діяльності. Для того, щоб гості закладу готельно-ресторанного бізнесу різних національностей, різного віку, статків і можливостей (фізичних, інтелектуальних і т. д.) залишалися задоволені, програми анімації повинні вдосконалюватися і змінюватися протягом усього сезону за змістом, інтенсивністю, часом проведення і за іншими параметрами для повторного повернення відвідувачів до закладу гостинності.
Посилання
Власова, Т. И. (2010). Анимационный менеджмент в туризме. Москва: Академия, 320.
Жаворонкова, О. Р. (2015). Управление покупательским поведением в индустрии гостеприимства в условиях нововведений. Ceteris paribus, №1, 45-48.
Котлер, Ф. (2010). Маркетинг от А до Я: 80 концепций, которые должен знать каждый менеджер; пер. с англ. М. : Альпина Паблишерз.
Морева, С. Н. (2020) Система подготовки кадров как основа профессиональной компетентности специалистов сферы сервиса и туризма. Социально-экономические явления и процессы, № 12.
Шелест, А. П. (2011) Маркетинговые технологии гостиничного бизнеса: Оценка эффективности управления. Вестник Тамбовского университета. 2 (94).
Яценко, Е. Е. (2013) Проблема привлечения населения к культурно-досуговой деятельности. Культура в современном мире: Опыт, проблемы, решения, 39–41.
Інноваційні технології в готельному бізнесі. Взято з http://www.rusnauka.com/6_PNI_2014/Informatica/3_160394.doc.htm
Юрченко, О. (2019) Інновації в готельному секторі України. Взято з http://dspace.univer.kharkov.ua/bitstream/123456789/13348/2/ЮРЧЕНКО%20196-203.pdf