ІННОВАЦІЇ В ПЛАНУВАННІ ПРОДАЖУ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ ТА ОКРЕМИХ ПОСЛУГ

Автор(и)

  • Людмила Володимирівна Фрей Черкаський державний технологічний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.24025/2708-4949.1.2020.206464

Ключові слова:

туристична галузь, туристичні підприємства, планування продажу, продуктові інновації, процесні інновації, збутова діяльність

Анотація

У роботі досліджено сучасні інноваційні концепції та підходи в плануванні продажу туристичного продукту та окремих послуг на туристичному підприємстві. Стаття  присвячена виокремленню основних продуктових та процесних інновацій в плануванні продажу туристичного продукту та окремих послуг на туристичних підприємствах.

Розглянуто основні етапи в плануванні продажу туристичного продукту та окремих послуг, визначено основні види інноваційного туризму туристичних підприємств. Встановлено, що з метою удосконалення діяльності туристичного підприємства, необхідно проводити зміни в плануванні продажу туристичного продукту та окремих послуг, зокрема шляхом застосування інноваційних методів аутсорсингу, бенчмаркінгу та реінжинірингу. На сучасному етапі розвитку туристичної галузі необхідним є використання інноваційних технологічних процесів та ресурсів збуту туристичного продукту, а саме: електронного бронювання, електронного інформування, моделювання турів, застосування мобільних додатків, ретаргетингу, та інших методів та технологій. Важливо необхідними є інноваційні напрями Інтернет-інформування споживачів туристичних продуктів, а саме: через тематичні форуми, блоги, контекстну рекламу, соціальні мережі, пошукові системи та сайти, купівлю посилань, лінкбайтинг, RSS та інші. Автор пропонує найдієвіші варіанти просування туристичного продукту в соціальних мережах.

Автором вирішено питання виокремлення інновацій у збутовій діяльності туристичних підприємств. Запропоновані заходи з планування продажу туристичного продукту та окремих послуг туристичних підприємств, які дозволять максимально наблизити споживача до туристичного оператора та значно зміцнять конкурентоспроможність на туристичному ринку.

Запропоновані автором заходи будуть, безумовно, сприяти плануванню продажу туристичного продукту та окремих послуг.

Біографія автора

Людмила Володимирівна Фрей, Черкаський державний технологічний університет

Кандидат історичних наук, доцент кафедри туризму та готельно-ресторанної справи

Посилання

Вірусний маркетинг: основні прийоми. Взято з http://delonovosti.ru/main/1335 (дата звернення: 20.11.2019).

Вірусний маркетинг: що, як і навіщо? Взято з http://arhiv-statey.pp.ua/business/4490-virusnyj-marketing-chtokak-i-zachem.html (дата звернення: 20.11.2019).

Ганущак-Ефименко, Л. Н. (2010) Конкурентні переваги кластерооб’єднаних підприємств на ринку // Актуальні проблеми економіки. № 3 (105). С. 143-147.

Інтернет-маркетинг у туризмі. Взято з https:// irbis-nbuv.gov.ua. irbis_nbuv (дата звернення: 23.11.2019).

Джинджоян, В. В. Впровадження продуктових та процесних інновацій у збутову діяльність туристичних підприємств. Взято з http://www.investplan.com.ua/pdf/9_2018/9 (дата звернення: 18.11.2019).

Кількість інтернет-користувачів в Україні в III кв. продовжує скорочуватися – ІнАУ. Взято з https://ua.interfax.com.ua/news/economic/545560 (дата звернення: 23.11.2019).

Клейменов, А. М. & Сергеев, Б. И. (2004) Инновационные процессы в развитии туризма. Культура народов Причерноморья. № 52, т. 2. С. 62-66.

Козак, М. І. (2006) Еволюція збутової служби: актуальні проблеми і кадрове забезпечення. Актуальні проблеми економіки. № 4 (58). С.83-90.

Королева, И. С., Маркова, И. Д. Инновационные виды туризма. Взято з http://www.scienceforum.ru/2014 (дата звернення: 17.11.2019).

Кравченко, А.В. & Костючик С.В. Аналіз інноваційного розвитку вітчизняних туристичних підприємств на ринку України. Молодий вчений № 10 (50) жовтень, 2017 р. Взято з https:// file:///C:/Users/TurDepN1/Downloads/molv (дата звернення: 18.11.2019).

Латыпова, Э. Н. Элементы инновационной стратегии туристических предприятий. Взято з http://www.uecs.ru/marketing/ item/2012 (дата звернення: 17.11.2019).

Новіков, В. С. (2007) Інновації в туризмі. М.: ВЦ «Академія». 208 с.

Пацалюк, К. О. (2014) Суть, цілі та завдання стимулювання збуту як елементу маркетингових комунікацій. Економіка. Управління. Інновації. Випуск № 1 (11). Взято з http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2014_1_83. (дата звернення: 23.11.2019).

Римар, М. В. & Ликун, Н. В. (2012) Етапи та принципи здійснення інноваційної діяльності підприємства. Вісн. Нац. ун-ту «Львів. Політехніка». № 725. С. 360-365.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-06-26

Номер

Розділ

Статті

URN